Porsche Macan (95B) 2021
Porsche Macan (Порше Макан) – пятидверный кроссовер класса «К2». Вторая модернизация первого поколения модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 20 июля 2021 года.
Porsche Macan (Порше Макан) – пятидверный кроссовер класса «К2». Вторая модернизация первого поколения модели. Официальная презентация автомобиля состоялась 20 июля 2021 года.
Що визначає успішність автомобіля на ринку? Перш за все, цікавість з боку покупців. І якщо перед нами автомобіль преміум-класу, який було продано у кількості більше, ніж 600 000 екземплярів, по всьому світу з 2014 року, то можна із впевненістю казати - це доволі успішна модель. Саме таким і є Porsche Macan, який цього року отримав кардинальне оновлення. Але про все по порядку
Бренд Porsche - це не просто про автомобілі, це про драйв, про спорт і про емоції. Щоб емоції були ще більш щирими, виїжджаємо на презентацію нового Porsche Macan до Варшави.
Місце тест-драйвів обрано не випадково - Польща посідає перше місце за продажами саме цієї моделі Porsche. Можливо, через схожість назви бренду і країни, але це не точно.
Нам представили останнє покоління Porsche Macan, яке матиме двигун внутрішнього згоряння. Наступне буде повністю електричним. За інсайдерською, поки що, інформацією, електричний Macan дебютує вже у 2023 році. При цьому, в Porsche зауважили, що «перехідної» версії з гібридом не буде.
Новий Macan виходить на ринок з двома двигунами: моделі GTS і S комплектуються шестициліндровим V-подібним двигуном з робочим об’ємом 2,9 літра та двома турбонагнітачами.
Новий чотирициліндровий рядний турбодвигун моделі Macan особливо гармонійно поєднує в собі динаміку і економічність. Разом із заходами, спрямованими на підвищення ефективності, зниження тертя та зменшення рівня шуму, вдалося також підвищити потужність двигуна та акустичний комфорт при одночасному скороченні викидів шкідливих речовин.
Усі варіанти двигунів нового Macan значно потужніші, ніж їхні попередники.
За максимально динамічну передачу потужності на колеса автомобіля, як і раніше, відповідає 7-ступінчаста коробка передач з двома зчепленнями Porsche Doppelkupplung (PDK).
Система повного приводу Porsche Traction Management (PTM), що добре себе зарекомендувала, завжди спрямовує тягове зусилля на задню вісь і при необхідності адаптивно спрямовує його на передні колеса.
У найпотужнішій моделі використовується більш динамічне налаштування системи повного приводу. Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з блокуванням заднього диференціала та цілеспрямованим пригальмовуванням задніх коліс, що пропонується для всіх моделей як опція, додатково підвищує динаміку в поворотах.
Найвищу сходинку модельного ряду Macan відтепер посідає модель GTS. Її 2,9-літровий бітурбований двигун розвиває потужність 324 кВт (440 к.с.), що на 44 кВт (60 к.с.) більше, ніж раніше. Максимальний крутний момент збільшений з 520 до 550 ньютон-метрів і доступний в широкому діапазоні від 1900 до 5600 об/хв.
Шестициліндровий двигун нового Macan S пропонує більш високий рівень потужності. Прийнятий 2,9-літровий агрегат із подвійним турбонаддувом (бітурбо) прийшов на зміну трилітровому турбованому двигуну попередньої моделі. При трохи меншому робочому об’ємі та двох турбонагнітачах замість одного (у попередній моделі) він розвиває потужність 280 кВт (380 к.с.) - на 20 кВт (26 к.с.) більше. Максимальний крутний момент, становить 520 ньютон-метрів (плюс 40 Нм) і зберігається незмінним в діапазоні від 1850 до 5000 об/хв.
Таким чином новий Macan S досягає класу потужності колишнього Macan GTS.
Розгін з місця до 100 км/год S-модель виконує за 4,8 секунд, а в комплектації з пакетом Sport Chrono - за 4,6 секунд. Максимальна швидкість автомобіля складає 259 км/год.
У моделі Macan використовується новий рядний чотирициліндровий двигун. Турбований агрегат із збільшеним турбонагнітачем має потужність 195 кВт (265 к.с.). Крутний момент, порівняно з попередньою моделлю, виріс на 30 Нм і становить 400 ньютон-метрів. Завдяки своїй невисокій масі і широкій полиці крутного моменту в ефективному діапазоні від 1800 до 4500 об/хв двигун забезпечує високу динаміку.
Macan з новим чотирициліндровим двигуном покращив свої динаміко-швидкісні показники: до 100 км/год він розганяється за 6,4 секунди (у комплектації із пакетом Sport Chrono за 6,2 с) і досягає максимальної швидкості 232 км/год.
Macan - це спорткар серед компактних SUV, і своїм зовнішнім виглядом у характерній стилістиці Porsche він підтверджує цей статус. Дизайн інтер’єру та інтер’єру нового Macan набув більш енергійних рис.
По-новому оформлений передній бампер акцентує ширину нового Macan та підкреслює спортивні амбіції автомобіля. Нижня частина заднього бампера Macan тепер виконана у ефектному, підкреслено технологічному дизайні.
Фари серійно виконані у світлодіодній техніці та оснащені системою динамічного освітлення Porsche Dynamic Light System (PDLS). Система динамічного поворотного світла, що входить до її складу, висвітлює віражі в залежності від кута повороту керма і швидкості руху.
Крім того, до складу PDLS входять автоматичний коректор фар, система управління ближнім світлом залежно від швидкості та режиму освітлення в погану погоду. Як опція у Macan і Macan S і серійно у Macan GTS фари мають затемнене виконання. Задні ліхтарі з їхньою тривимірною графікою розташовані так само, як і раніше, у смузі, що світиться, що перетинає задню частину кузова.
Для нового Porsche Macan пропонується 14 кольорів кузова, у тому числі три нові кольори Papaya Metallic та Gentian Blue Metallic, а також колір Python Green для Macan GTS з опціональним пакетом GTS Sport. Крім того, послуги «Індивідуальний колір» та «Колір на вибір», що пропонуються підрозділом Porsche Exclusive Manufaktur, значно розширюють можливості індивідуалізації: в асортимент входять понад 60 різних кольорів, у тому числі історичні кольори Porsche.
Для всіх модельних варіантів нового Macan доступна спортивна вихлопна система. У Macan GTS вона входить у базову комплектацію і зі своїми подовженими спортивними патрубками чорного кольору органічно вписується в дизайн екстер’єру з численними чорними акцентами GTS. Для моделей Macan та Macan S спортивна вихлопна система пропонується як опція. Тут клієнт може вибирати колір спортивних патрубків - сріблястий чи чорний. У поєднанні з усіма варіантами двигуна спортивна вихлопна система забезпечує ефектний та динамічний звук.
Салон нового Macan також був кардинально перероблений. Головною новинкою, безумовно, є нова центральна консоль із сенсорними поверхнями замість класичних вимикачів.
Центральне місце займає новий, укорочений на 15 мм важіль селектора, з боків якого розташовуються панелі управління.
Під ними розташований відкритий лоток більш місткий, ніж у попередньої моделі. У верхній частині центральної консолі, як завжди, знаходиться 10,9-дюймовий сенсорний екран Full-HD комунікаційної системи Porsche Communication Management (PCM). Аналоговий годинник у верхній частині передньої панелі тепер є частиною базової комплектації Macan.
PCM забезпечує автомобілю повну мережеву інтеграцію, тобто постійне з’єднання з мережею мобільного зв’язку. При цьому онлайн-навігація входить до базової комплектації, як і система голосового управління, точка доступу WiFi та програма Porsche Connect.
Крім того, в якості опції пропонуються Apple CarPlay та програма Offroad Precision. Для зручного заряджання смартфона на замовлення пропонується функція індукційної зарядки у відсіку під центральним підлокітником.
Принципово оновлений асортимент кермових коліс: нові спортивні кермові колеса запозичені у 911 та Panamera. Вони мають діаметр 360 та 375 міліметрів і своїм дизайном ще більше нагадують кермові колеса гоночних автомобілів.
Macan завжди був найспортивнішим представником свого сегменту. І тепер він в черговий раз зміцнює свою позицію: оптимізована ходова частина, жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості і більш чуйне рульове управління покращують ходові якості компактного SUV. Найбільший прогрес у цьому відношенні демонструє Macan GTS, який як нова топ-модель пропонує ще ширший діапазон між динамікою та комфортом.
Macan GTS у базовій комплектації оснащується спортивною пневмопідвіскою, включаючи примусове регулювання висоти кузова та адаптивну систему регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM). Для Macan і Macan S адаптивна пневмопідвіска, включаючи PASM, пропонується як опція.
Вперше компанія Porsche пропонує ексклюзивно для Macan GTS додатковий пакет обладнання для підвищення динаміки. Крім численних модифікацій в інтер’єрі та екстер’єрі пакет GTS Sport включає систему Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) і високошвидкісні шини Pirelli P Zero Corsa.
Завдяки електронно-регульованому безступінчастому блокуванню заднього диференціала на зовнішнє колесо надходить більший крутний момент, що значно полегшує проходження поворотів.
Cпортивный кроссовер от Porsche снова пережил модернизацию. И все самое интересное скрыто внутри ...
Авто@Mail.Ru
Новый Macan будет чисто электрическим? Да, и появится он уже 2023 году. Бензиновую машину будут какое-то время продавать параллельно, но сколько времени отведено ДВС, не знает точно никто. Может, поэтому так хочется жечь ...
Колеса